sondagseftermiddag!

Nar vi kom hem fran Miami sa blev det en snabb runda till pooolen eftersom det var sjukt varmt i Melbourne idag. Sedan drog vi ivag pa lunch till en sportbar & kolade barca-realmadrid. Heja zlatan, han ar bast. Han ar kung! Nojda & glada akte vi hem & lirade litta football.. Jag var sjukt bra pa att fanga, men kasta maste jag trana mig. Vi korde inga tacklingar idag men det tranar vi en annan dag. Nu i filmen kommer ni fa se en sjukt fin fangning. Men andra gangen fick jag nastan bollen pa mina fina naglar sa jag sket i att ta den, haha.


Kommentarer
Postat av: Nina

Haller du ocksa till i Melbourne? Vad gor du har och hur lange har du vart har:)

2009-11-30 @ 07:16:08
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: My Perfors

:D Shit.. boka ett plan till mig så umgås vi lite. :)



Mycket med kärlek.

2009-11-30 @ 07:18:01
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0