Miami biaaatch!



Hola peoples. Nu har vi anlant till Miami. Igar hade vi det litta regningt & moln. Vi gick & shoppa pa Floridas storsta mall. Riktigt nice, gick vilse typ 150 ggr. Vi checkade sedan in pa vart schnygga hotell, starlight. Rosa belysning utanfor & riktigt myspysigt & alltid happyhour i baren. Det passar oss. Dessutom ligger det alldeles intill beachen, oh yeah! Today vaknade vi & solen sken finare an nagonsin sedan jag anlande till Florida. Sa idag har vi legat pa beachen & stekt. Nu ar det showertime sen ska vi ut & gora city ;)

 

Okej, det tar hundra ar att lagga upp bilder idag sa jag fortsatter med det en annan dag nar dator ar pa battre humor :)

Maste ocksa bara beratta att vi kakar ofta pa varldens godaste panda express (kina/thaifood).
I min lyckokaka som jag fick sa stod det sa har: Elegant surroundings will soon be yours.
Shit, det diggar jag... Det kommer handa mig nagot bra valdigt snart.
Idag ska vi kla upp oss & hitta oss varsin man, iaf wewwe & jag & tess ;)

Jag ska nu bara avsluta med att beratta att man inte kan kora utan korkort i USA. haha, valdigt internt! :P

I LOVE MIAMI.. Later!

Kommentarer
Postat av: Joy

Åh Orangechiken på Panda, det är bara bäst! Saknar!

2009-11-27 @ 16:14:28
Postat av: Pinnen

Känner du Joel som är med på två av dina bilder??!

2009-11-27 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0