Friday! ;0)


Masterfotografen Schobbe fixade dagens basta bild.


I morse nar vi kom till beachen var vi forst jatte lyckliga. Nar vi sedan lade oss ner kom vi pa att det blaste super mycket sa vi holl pa att frysa ihjal. Jag, wewwe & schobbe lag & huttrade. Det ar inte klokt nar man ar i Miami.. Sedan kom Stiffe & hoppade i plurret direkt, han ar galen. Jag hade forfrysigt. Fast det var varmare i havet an i luften. Vi alla fyra tvingade oss sjalva att ligga kvar anda. Tess hon satt hemma pa hotellet & pluggade. Hon ar duktig. Men imon ska hon fa en beachday iaf :) Vi blev uppraggade pa stranden utav nan nisse som ville att vi skulle komma pa nagon klubb ikvall.. Free drinks for ladys, man tackar :) Dessutom ska vi bli upphamtade vid vart hotell utav en limosuine.. WOW jag som alltid har velat aka LIMMO ;)
Vi drig ifran beachen vid tva tiden for vi skulle kaka lunch, blev sushi idag. Nar vi kom upp till hotellet for att hamta Tess sa fick jag en chock..OH MY GOD! Man blir ju sa lurad av den attans blasten. Herregud vad jag hade brant mig. Usch, riktigt ont i ansiktet har jag. Dom andra hade anda klara sig hyvsat.. Wewwe var ju sa smart sa hon hade smort in sig. Varfor gjorde inte jag det? Nooo, for jag lag och fros... AH, Jag ar varldens krafta just nu. Haha, vilken klant jag ar.  
Efter lunchen tog vi en powershopping... shit assa jag a wewwe kutade genom hela south beach for att hitta varsin klanning till kvallen. Jag hittade en as snygg, riktigt tjusig fran Guess. Fast jag vet inte om jag ska spara den till Nyarsafton. Vi hittade tillslut en redigt snygg till Wewwsan ocksa. Vi shoppade likadana klanningar som man kan knyta pa sjukt manga olika satt. Det gillar vi :)
Na nu ska vi gora oss lite granna sa ska jag forsoka sminka over kraftan... good luck!

Ciao bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0