Toodels!

Idag har jag bara chillat som tusan. Borjade nagra timmar vid pooolen.. Simmade 2o langder & sedan var det bara att plugga in ipoden & snarka ikapp med paula som stekte bredvid mig :)
Efter det var det shower time sedan bar det av till mallet. Kopcentret har i Melboure. Kakade god lunch, Bourbon & oraangechicken. I love!
Efter det var det hade shoppaholicen krafter till att spendera litta fioler. Tanken var att kopa julklappar men det slutade med massa grejor till bara MOI.. Vilket ego. Men nagonstans sa kanns det mkt lattare att handla till mig sjalv :)
Nar jag kom hem nu ikvall var alla girlsen sjukt oroliga och var 1o min fran att kora runder & leta efter mig i Melbourne. Haha, min telefon har ju gatt sonder sa jag ar ratt svar att fa tag pa..
Aja allt ar bra nu & jag kom hem till en fin nystadad lagenhet som jag egentligen skulle hjalpa till & stada... snacka om att glida undan.. Far val kompensera med att diska efter maten istallet :)

Nu ar jag enda svenska kvar... Igar lamnade vid wewwe, Stiffe & Schobbe vid flyplatsen for det var dax for dom attt aka hem!! Jag ska nu njuta av mina sista dagar har sedan bar det av hem till Sverige pa fredag.

Har hittade jag en gammal videoblogg fran nar vi var hela ganget i Miami beach! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0