Helllo Blogglovers!!!

Jag har det så himla busy i mitt liv just nu så jag inte ens hinner uppdatera min blogg. Fy skäms på mig.
Nä sanningen är att jag jag har gått från att vara ET (EmmaTalang) till EB (EmmaBitch) & därmed blivit för egoistisk för att skirva blogg varje dag. Visserligen älskar jag att skriva om mig själv. Men jag hatar när jag måste göra det på beställning. Det suger. No motivation då liksom. Har dessutom varit trött efter USA resan, haft mycket att tänka på & massa onda tankar i mitt head! Men nog om det, jag är här nu :) shiehooooo!

Mycket updates har jag att bjuda på & det kommer så småningom det kan jag lova. Men just nu vill jag bara sova. Är så fruktansvärt trött & sleten i kroppen. Jag trodde jag skulle dö på jobb idag, alldeles svimfärdig & yr. Tror kanske Emma Lang behöver gå & kolla sin syn? Humm... kanske blir brillor. kanske det huvudvärken beror på?
Har dessutom haft ont i magen en hel vecka nu, förstår inte varför? ÅH, nu börjar jag trada igen. Där ser ni själva, jag är skit tråkig för tillfället. Jag ska bättra mmig & inom kort ska jag berätta om dom senaste roligheterna. Hemresan från usa, julfest på jobb, lägenhet & massa kuliga grejor. Sen lär det bli någon ny videoblogg ;)
Nu ska jag som sagt gå & nanna kudden.
Jag ska iaf bjuda på en härlig bild från förra sommarn. ;) 
Godnatt! 




japp, så kan det gå.....
Emms i sitt Esse!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0