Hallå Sverige!

Hemma igen!
Helt sjukt vad dessa sexton dagar bara rusade iväg. Men nu har jag varit i Florida. Jag har äntligen hälsat på Tessi. Synd det skulle ta mig så många år. Men jag är dock nästan helt inställd på att åka dit i maj igen då hon tar sin graduation. Har träffat så många underbara peoples. Jag hatar denna känslan när man kommer hem. Att man bara vill tillbaka. Sitter här nu kl snart 24. Har varit vaken över ett dygn. Håller på att lägga upp massa bilder på fb, men det tar 100 år. Går inte riktigt som jag vill ikväll känner jag. Men jag har det ändå rätt så mysigt här hemma. Mamma & Pappa är ute någonstans så det är bara jag & lille Ville som ligger & snarkar nere på mina fötter just nu. Dessutom sitter jag & lyssnar på julmusik. Hög mysfaktor här! :)
Men snart måste jag verkligen sova. Jag faller snart ihop.. Mitt face är inte & leka med just nu. Tur ni slipper att se det. Nä, skriver mer imon. För nu orkar jag inte längre.
Goodnight!
   

Kommentarer
Postat av: sannasis

snart komma jag hem :D då ska vi ha mysigt..längtar! lägg upp lite videoinlägg :) puss sis

2009-12-08 @ 09:40:32
URL: http://metrobloggen.se/sannaigeneva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0